Uudised      Logod      Siseveeb      Kontakt      

Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga (Grupp komplekteeritud)

Kursusel „Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga“ valmib kõigil osalejatel kursuse lõpuks kommunikatsiooniplaan osaleja poolt valitud sündmusele. Kursuse maht on 32 tundi, sellest 16 tundi auditoorset tööd ja 16 tundi iseseisvat tööd e-õppe keskkonnas Moodle. Kursus on üks iseseisev moodul 2017-2018 toimuval kultuurikorraldaja täienduskursusel. 18. oktoober 2017 9. 15 – 12. 30 Kuidas võita meediakanali ja selle auditooriumi tähelepanu? Ajastus kui kriitiline faktor. Uudiste kriteeriumid. Erinevate meediaformaatidega arvestamine. Kuidas olla tulemuslik televisioonis, raadios, onlines jne 22. november 2017 13. 00 – 16. 15 Kultuurisündmuse kommunikatsiooni planeerimine. Koostame kultuurisündmusele kommunikatsiooniplaani. 7. veebruar 2018 Erinevate meedia¾anrite kasutamise spetsiifika: pressiteade, arvamuslugu, feature. Harjutame kirjutamist: pressiteade. 7. märts 2018 Omakanalite ja sotsiaalmeedia kasutamine kultuurisündmuste kommunikatsioonis. Koolitajaks on Annela Laaneots , Eesti Folkloorinõukogu teabe- ja korraldusjuht. Ta on üle 15 aasta töötanud kommunikatsioonijuhina erinevates organisatsioonides, õpetanud üle 15 aasta kommunikatsiooni eriala üliõpilasi Tallinna Ülikoolis, tegutsenud koolitaja ja kommunikatsioonikonsultandina. Kaks korda on tema tööd võitnud Eesti Suhtekorralduse Auhinna. Osavõtutasu 2017. a õppuste eest (2 päeva) on 70 eurot. Registreerumine kuni 9. oktoober, osalemiseks täida allolevad

Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga (Grupp komplekteeritud)

Sa soovid, et sinu korraldataval kultuurisündmusel oleks palju osalejaid ning et ka ajakirjanikud tunneksid sündmuse vastu huvi? Kui jah, siis tule ja võta osa kursusest „Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga“.
Kursuse jooksul saad vastused küsimustele, kuidas anda sündmustest teada nii, et see kutsub kohale osalejaid ja pakub huvi ka meediale. Kuidas juba sündmusi plaanides meediale huvi pakkuvaga arvestada? Kuidas ületada uudiskünnist? Kuidas kasutada kultuurisündmuse kommunikatsioonis sotsiaalmeediat? Millised on omakanalid ja kuidas neid hästi kasutada? Millal on õige aeg sündmusest teada anda ja kuidas seda teha?

Kursusel „Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga“ valmib kõigil osalejatel kursuse lõpuks kommunikatsiooniplaan osaleja poolt valitud sündmusele.

Kursuse maht on 32 tundi, sellest 16 tundi auditoorset tööd ja 16 tundi iseseisvat tööd e-õppe keskkonnas Moodle. Kursus on üks iseseisev moodul 2017-2018 toimuval kultuurikorraldaja täienduskursusel.

18. oktoober  2017          9.15 – 12.30 Kuidas võita meediakanali ja selle auditooriumi tähelepanu? Ajastus kui kriitiline faktor. Uudiste kriteeriumid. Erinevate meediaformaatidega arvestamine. Kuidas olla tulemuslik televisioonis, raadios, onlines jne

22.november 2017         13.00 – 16.15 Kultuurisündmuse kommunikatsiooni planeerimine.  Koostame kultuurisündmusele kommunikatsiooniplaani.

7.veebruar 2018 Erinevate meedia¾anrite kasutamise spetsiifika: pressiteade, arvamuslugu, feature. Harjutame kirjutamist: pressiteade.

7.märts 2018 Omakanalite ja sotsiaalmeedia kasutamine kultuurisündmuste kommunikatsioonis.

Koolitajaks on Annela Laaneots, Eesti Folkloorinõukogu teabe- ja korraldusjuht. Ta on üle 15 aasta töötanud kommunikatsioonijuhina erinevates organisatsioonides, õpetanud üle 15 aasta kommunikatsiooni eriala üliõpilasi Tallinna Ülikoolis, tegutsenud koolitaja ja kommunikatsioonikonsultandina. Kaks korda on tema tööd võitnud Eesti Suhtekorralduse Auhinna.

 

Osavõtutasu 2017. a õppuste eest (2 päeva) on 70 eurot.

 

Registreerumine kuni 9. oktoober, osalemiseks täida allolevad väljad

                            (ööbimiskohad on täis):

Viimati uuendatud 29. sept. 2017
Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga (Grupp komplekteeritud)
Detsember 2017
ETKNRLP
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Tutvustus
Arendus- ja koolitusosakond Toetusprogrammide osakond Rahvakultuuri osakond
Vaimse kultuuripärandi osakond Dokumendiregister

Programmid
Toetusprogrammid
Taotlemise ABC
Aruandluse ABC
Toetuste jagamise üldpõhimõtted
Rahvakultuuri Keskuse logod

Koolitused
Vaimne kultuuripärand Kultuurikorraldus ja kultuuripoliitika Psühholoogia Jutukool Käsitöö
Koori- ja pillimuusika Rahvatants Näitekunst Muuseum Toidukultuur

Kontaktid
Rahvakultuuri Keskus  
Aadress: J.Vilmsi 55, Tallinn 10147
Kontakttelefon: +372 600 9291
E-post:


Kodulehe tegemine aara.ee

Kursusel „Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga“ valmib kõigil osalejatel kursuse lõpuks kommunikatsiooniplaan osaleja poolt valitud sündmusele. Kursuse maht on 32 tundi, sellest 16 tundi auditoorset tööd ja 16 tundi iseseisvat tööd e-õppe keskkonnas Moodle. Kursus on üks iseseisev moodul 2017-2018 toimuval kultuurikorraldaja täienduskursusel. 18. oktoober 2017 9. 15 – 12. 30 Kuidas võita meediakanali ja selle auditooriumi tähelepanu? Ajastus kui kriitiline faktor. Uudiste kriteeriumid. Erinevate meediaformaatidega arvestamine. Kuidas olla tulemuslik televisioonis, raadios, onlines jne 22. november 2017 13. 00 – 16. 15 Kultuurisündmuse kommunikatsiooni planeerimine. Koostame kultuurisündmusele kommunikatsiooniplaani. 7. veebruar 2018 Erinevate meedia¾anrite kasutamise spetsiifika: pressiteade, arvamuslugu, feature. Harjutame kirjutamist: pressiteade. 7. märts 2018 Omakanalite ja sotsiaalmeedia kasutamine kultuurisündmuste kommunikatsioonis. Koolitajaks on Annela Laaneots , Eesti Folkloorinõukogu teabe- ja korraldusjuht. Ta on üle 15 aasta töötanud kommunikatsioonijuhina erinevates organisatsioonides, õpetanud üle 15 aasta kommunikatsiooni eriala üliõpilasi Tallinna Ülikoolis, tegutsenud koolitaja ja kommunikatsioonikonsultandina. Kaks korda on tema tööd võitnud Eesti Suhtekorralduse Auhinna. Osavõtutasu 2017. a õppuste eest (2 päeva) on 70 eurot. Registreerumine kuni 9. oktoober, osalemiseks täida allolevad väljad (ööbimiskohad on täis):

Sa soovid, et sinu korraldataval kultuurisündmusel oleks palju osalejaid ning et ka ajakirjanikud tunneksid sündmuse vastu huvi? Kui jah, siis tule ja võta osa kursusest „Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga“. Kursuse jooksul saad vastused küsimustele, kuidas anda sündmustest teada nii, et see kutsub kohale osalejaid ja pakub huvi ka meediale. Kuidas juba sündmusi plaanides meediale huvi pakkuvaga arvestada? Kuidas ületada uudiskünnist? Kuidas kasutada kultuurisündmuse kommunikatsioonis sotsiaalmeediat? Millised on omakanalid ja kuidas neid hästi kasutada? Millal on õige aeg sündmusest teada anda ja kuidas seda teha? Kommunikatsioon ja suhtlemine meediaga (Grupp komplekteeritud)

Rahvakultuuri Keskus  | J.Vilmsi 55, Tallinn 10147 | Tel +372 600 9291 |