Uudised      Logod      Siseveeb      Kontakt      

Suhtlemisoskused ja etikett kultuurikeskuses (Grupp komplekteeritud)

Koolituse tulemusel on osalejad tundma õppinud suhtlemispsühholoogia olulisemaid põhimõtteid ja kinnistanud etiketialaseid teadmisi ning on praktiliste harjutuste käigus omandanud oskuse neid igapäevastes suhtlussituatsioonides ellu rakendada. Sisu: Organisatsioonikultuuri väärtused. Etikett – hea tava reeglid ja normid. Suhtlus kodanike ja külalistega. Millega arvestada, et olla hea käitumiskultuuriga teenindaja ning võõrustaja. Suhtlemistõkked – kuidas osata neid märgata ja vajadusel vältida. Aktiivse kuulamise kui eduka suhtlemise aluse olulised põhimõtteid. Enesekehtestamise olulised põhimõtteid. Praktilised töövahendeid motivatsiooni tõstmiseks, emotsioonide juhtimiseks ning stressiga edukaks toimetulekuks. Erinevad suhtlussituatsioonid ja nende lahendused praktikute pilgu läbi. Sihtgrupp: kultuurikeskuste ilma erialase hariduseta administraatorid ja klienditeenindajad Kestus ja aeg: 3 päeva: 4. -5. ja 19. oktoober 2017 Toimumise koht : Rahvakultuuri Keskus (J. Vilmsi 55, Tallinn) Koolitajad: Veiko Värk ja Inge Ojakäär Koolitusjuht: Kaja Tammik ( kaja[no-Smpam).tammik@rahvakultuur. ee , tel 52 65565) Kursuse tasu: kursus on osalejale tasuta, selle läbiviimist toetab Euroopa Liidu Sotsiaalfond ja Eesti riik

Suhtlemisoskused ja etikett kultuurikeskuses (Grupp komplekteeritud)

Koolitusele ootame osalema väikelinnade ja maapiirkondade kultuurikeskuste administraatoreid ja klienditeenindajaid.

Koolituse tulemusel on osalejad tundma õppinud suhtlemispsühholoogia olulisemaid põhimõtteid ja kinnistanud etiketialaseid teadmisi ning on praktiliste harjutuste käigus omandanud oskuse neid igapäevastes suhtlussituatsioonides ellu rakendada.

 

Sisu:

  • Organisatsioonikultuuri väärtused.
  • Etikett – hea tava reeglid ja normid.
  • Suhtlus kodanike ja külalistega.
  • Millega arvestada, et olla hea käitumiskultuuriga teenindaja ning võõrustaja.
  • Suhtlemistõkked – kuidas osata neid märgata ja vajadusel vältida.
  • Aktiivse kuulamise kui eduka suhtlemise aluse olulised põhimõtteid .
  • Enesekehtestamise olulised põhimõtteid.
  • Praktilised töövahendeid motivatsiooni tõstmiseks, emotsioonide juhtimiseks ning stressiga edukaks toimetulekuks.
  • Erinevad suhtlussituatsioonid ja nende lahendused praktikute pilgu läbi.

Sihtgrupp: kultuurikeskuste ilma erialase hariduseta administraatorid ja klienditeenindajad

 

Kestus ja aeg: 3 päeva: 4.-5. ja 19.oktoober 2017

 

Toimumise koht: Rahvakultuuri Keskus (J.Vilmsi 55, Tallinn)

 

Koolitajad: Veiko Värk ja Inge Ojakäär

 

Koolitusjuht: Kaja Tammik (, tel 52 65565)

 

Kursuse tasu: kursus on osalejale tasuta, selle läbiviimist toetab Euroopa Liidu Sotsiaalfond ja Eesti riik

 

pdf Õppekava (.pdf 0,3Mb), pdf Tunniplaan (.pdf 0,8Mb).
Suhtlemisoskused ja etikett kultuurikeskuses (Grupp komplekteeritud)
 
Viimati uuendatud 4. okt. 2017
Suhtlemisoskused ja etikett kultuurikeskuses (Grupp komplekteeritud)
Detsember 2017
ETKNRLP
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Tutvustus
Arendus- ja koolitusosakond Toetusprogrammide osakond Rahvakultuuri osakond
Vaimse kultuuripärandi osakond Dokumendiregister

Programmid
Toetusprogrammid
Taotlemise ABC
Aruandluse ABC
Toetuste jagamise üldpõhimõtted
Rahvakultuuri Keskuse logod

Koolitused
Vaimne kultuuripärand Kultuurikorraldus ja kultuuripoliitika Psühholoogia Jutukool Käsitöö
Koori- ja pillimuusika Rahvatants Näitekunst Muuseum Toidukultuur

Kontaktid
Rahvakultuuri Keskus  
Aadress: J.Vilmsi 55, Tallinn 10147
Kontakttelefon: +372 600 9291
E-post:


Kodulehe tegemine aara.ee

Koolituse tulemusel on osalejad tundma õppinud suhtlemispsühholoogia olulisemaid põhimõtteid ja kinnistanud etiketialaseid teadmisi ning on praktiliste harjutuste käigus omandanud oskuse neid igapäevastes suhtlussituatsioonides ellu rakendada. Sisu: Organisatsioonikultuuri väärtused. Etikett – hea tava reeglid ja normid. Suhtlus kodanike ja külalistega. Millega arvestada, et olla hea käitumiskultuuriga teenindaja ning võõrustaja. Suhtlemistõkked – kuidas osata neid märgata ja vajadusel vältida. Aktiivse kuulamise kui eduka suhtlemise aluse olulised põhimõtteid. Enesekehtestamise olulised põhimõtteid. Praktilised töövahendeid motivatsiooni tõstmiseks, emotsioonide juhtimiseks ning stressiga edukaks toimetulekuks. Erinevad suhtlussituatsioonid ja nende lahendused praktikute pilgu läbi. Sihtgrupp: kultuurikeskuste ilma erialase hariduseta administraatorid ja klienditeenindajad Kestus ja aeg: 3 päeva: 4. -5. ja 19. oktoober 2017 Toimumise koht : Rahvakultuuri Keskus (J. Vilmsi 55, Tallinn) Koolitajad: Veiko Värk ja Inge Ojakäär Koolitusjuht: Kaja Tammik ( kaja[no-Smpam).tammik@rahvakultuur. ee , tel 52 65565) Kursuse tasu: kursus on osalejale tasuta, selle läbiviimist toetab Euroopa Liidu Sotsiaalfond ja Eesti riik

Koolitusele ootame osalema väikelinnade ja maapiirkondade kultuurikeskuste administraatoreid ja klienditeenindajaid. Suhtlemisoskused ja etikett kultuurikeskuses (Grupp komplekteeritud)

Rahvakultuuri Keskus  | J.Vilmsi 55, Tallinn 10147 | Tel +372 600 9291 |